Friday, August 29, 2008

HARI KUALITI PPD KUALA LANGAT

Saya berkesempatan bersama Tuan Pengetua untuk menghadiri majlis Hari Kualiti Pejabat Pelajaran Daerah Kula Langat, bertempat di dewan utama Sime Darby Plantation Academy, Pulau Carey, Kuala Langat pada jam 2.30 petang, 28.8.2008. Majlis ini merupakan kali pertama diadakan oleh PPD Kuala Langat. Satu usaha PPDKLgt memberi penghargaan kepada sekolah-sekolah yang telah mencapai kejayaan dalam pelbagai bidang sama ada dalam pengurusan sekolah, pengurusan kurikulum, pengurusan pembangunan kemanusiaan dan kokurikulum. Penilaian bersepadu telah dijalankan oleh PPDKLgt bersama-sama dengan PKPSM dan MGB melalui Program Gemilang Sekolah 7 (GEMS 7).
Matlamatnya ialah sistem pengurusan dan perkhidmatan sekolah-sekolah daerah Kuala Langat cemerlang dan berkualiti pada tahun 2010.
SMK Telok Datok menerima 9 anugerah. Anugerah Khas tempat ke-3 PMR, tempat ke-2 SPM dan Johan STPM. Anugerah kantin terbaik. Anugerah terbaik Pengurusan Kokurikulum dalam bidang sukan/permainan, unit beruniform dan persatuan dan kelab; dan tempat ke-2 dalam Pengurusan Sumber Manusia.

Berikut adalah gambar-gambar yang sempat dirakamkan oleh Tuan Pengetua


Gambar seterusnya klik Ruang Gambar

Seja o primeiro a comentar

Alam Sekitar

Sayangilah kurniaan Allah ini. Hargailah pemberianNya.
Alam dan manusia saling bantu membantu.
Kesejahteraan alam, sejahteralah semua kehidupan di alam ini.

LAKAR ruang MAYA - [LArAM] ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO